10 razlogov, zakaj so brošure še vedno pomembne tiskovine, ki pomagajo prodajati izdelke in storitve

 

Verjemite ali ne, dejstvo pa je, da je digitalno usmerjen svet trženja pustil občinstvo izčrpal. Blagovne znamke praktično kričijo, jih preganjajo in celo zalezujejo – samo da bi jih slišali. In tu potrebujemo odmor! Želimo, da se takšne blagovne znamke ustavijo in nehajo skakati pred nas s svojimi izdelki in storitvami pravzaprav non stop.

Nihče ne more zanikati pomena digitalnega trženja; hkrati pa je pripeljal do ostre konkurence na trgu. Še težje je pritegniti pozornost strank, saj se bodisi obrnejo stran od svojih monitorjev ali pa izberejo druge blagovne znamke namesto vaših. V tem primeru je se oblikovanje tiskovin (npr. oblikovanje tiskovin Majda Rogelj), sploh brošur, izkaže za najboljše marketinško orodje.

oblikovanje tiskovin Majda Rogelj

Niste prepričani? Tukaj je nekaj statističnih podatkov z univerze Bentley (1), ki odgovarjajo na vprašanje: “Ali so brošure še vedno pomembne?”

  • 7 od 10 turistov in obiskovalcev ponavadi pobere brošure
  • 95 % obiskovalcev, ki dobijo brošure, spoznajo vaš posel
  • 80 % ljudi razmišlja o obisku podjetja, ki so ga videli v brošurah

Ti statistični podatki jasno kažejo, da brošure niso nič drugega kot novost v današnjem brezpapirnem svetu. Prihaja pa vprašanje: “kako učinkovite so brošure pri trženju?”

Tu je 10 najboljših razlogov, zakaj so brošure še vedno pomembne za prodajo izdelkov in storitev

1. Stroškovno ugodne

Mala in srednje velika podjetja skoraj nimajo proračuna za trženje svojih izdelkov in storitev. Svoja prizadevanja za ustvarjanje blagovne znamke morajo usmeriti v omejen proračun. V primerjavi s spletnimi trženjskimi orodji so brošure stroškovno učinkovite možnosti trženja.

Pri ustvarjanju in oblikovanju brošur lahko sodelujete s profesionalnim oblikovalcem. Če te priročne knjižice natisnete v več izvodih, se bo cena občutno znižala. Obstaja veliko podjetij, ki sodelujejo na sejmih ali množično uporabljajo brošure za nakup preko e-pošte.

Poleg tega ta tradicionalna marketinška orodja običajno vključujejo podrobnosti vašega podjetja, zaradi česar so dragocena za številne namene. Lahko jih predate svojim zvestim strankam, potencialnim strankam in drugim osebam.

2. Osredotočena in dosledna celostna grafična podoba

Če oglas ni viden, ga boste kmalu pozabili. To velja predvsem na področju digitalnega trženja. Toda brošura zagotavlja daljše trajanje izpostavljenosti vaši blagovni znamki.

Stranke si jo vzamejo s seboj, kar pomeni, da bo vaša blagovna znamka vedno vidna, s tem pa se bo tudi vzpostavila identiteta blagovne znamke. Vse informacije, ki jih vsebuje, so namenjene oglaševanju vašega podjetja, izdelkov ali storitev. In to počne vestno, na podlagi enotne celostne grafične podobe in z osredotočenim pristopom.

enotne-celostne-grafične-podobe

3. Dosežejo ciljno publiko

Marketinška brošura zagotavlja doseganje vaših ciljnih strank, če imate njihov pravilen naslov. No, svoje cilje na spletu lahko ravno tako segmentirano ciljate. Obstaja pa težava, ker lahko vaši oglasi ostanejo neopaženi ali v veliki meri prezrti. A brošura, ki se pojavi na domačem pragu, skoraj ne ostane neopažena.

Tudi njihov potencial je brez primere. Pomislite npr. na jedilnike za hrano, ki jih radi zbiramo vsi, zlasti tistih restavracij v naši bližini. Ta oprijemljiv marketinški material nam pride prav, ko posežemo po jedilniku, če ne maramo kuhati.

Možnost doseganja vaših možnosti se poveča tudi med dogodki mreženja. Medtem ko večina mrežnih dogodkov vključuje splošno zbiranje in klepet, vaše brošure poskrbijo, da vaša blagovna znamka ostane v spominu udeležencev. Bistvo vaše trženjske brošure jim pomaga, da se spomnijo tudi vaše blagovne znamke.

4. Podajo veliko informacij

Ko govorimo o digitalnih oglasih, so omejeni glede dolžine in znakov. PPC oglas ima na primer omejitev števila znakov 30-30-80 (2 naslova do 30 znakov, en opis do 80 znakov).

En sam slikovni oglas na Facebooku vsebuje do 25 znakov v naslovu in en opis do 125 znakov, medtem ko oglas v Instagramu vsebuje 2200 znakov s samo dvema vrsticama in največ 30 ključniki. Brošura po drugi strani pa omogoča več prostora za opis vašega podjetja ali izdelkov in storitev. Zato vedno izberite pravo velikost brošure. Če izberete ustrezno obliko za trženje svojih izdelkov ali storitev, ni omejitev glede dolžine opisa.

5. Več distribucijskih kanalov

Obstaja samo en način, da odprete spletno mesto ali si ogledate oglas – na spletu. Obstajajo pa različni načini razdeljevanja brošure. Lahko se distribuira po več distribucijskih kanalih, kot so časopis, nakupovalni centri, razstavne stojnice, po pošti itd.

6. Oprijemljiv referenčni material za kasnejšo uporabo

Kot smo že omenili, so brošure oprijemljivo tržno gradivo. Vsebujejo podatke o izdelkih ali storitvah. Brošura, oblikovana v skladu z najnovejšimi trendi grafičnega oblikovanja je inovativen način za pritegnitev pozornosti. Stranke jih z veseljem obdržijo in hranijo kot referenčni material za kasnejšo uporabo.

trendi-grafičnega-oblikovanja

 

7. Trajne tiskovine

Spletno mesto lahko obiščete za nekaj minut, medtem ko se spletni oglas prikaže le za nekaj sekund. Tako spletnemu oglasu manjka pozornosti. Nasprotno, brošure so ponavadi trajne, saj jih kupci odnesejo domov in hranijo dlje.

8. Idealne za promocijske ponudbe

Brošure delujejo kot močno promocijsko orodje, saj lahko vsebujejo natisnjene ponudbe ali kupone. Z njimi je mogoče učinkovito oglaševati omejeno časovno ponudbo ali promocijsko kampanjo.

9. Poudarijo spletna sporočila

Spletni oglasi ne ostanejo dlje in izginejo v hipu. Vendar brošure, ki so fizična predstavitev oglasa, tega ne samo poudarjajo, ampak tudi ostanejo dlje. Brošura ostane toliko časa, dokler se ne zavrže.

10. Dodajajo verodostojnost

Profesionalni in privlačni modeli brošur s kakovostnim tiskom dodajo verodostojnost, pristnost in dostojanstvo blagovni znamki.

Zgornji razlogi jasno kažejo, zakaj so brošure še vedno najboljše orodje za trženje vaših izdelkov ali storitev. Uspeh vaše brošure pa je odvisen od nekaj elementov. Poglejmo, kateri so.

Nujni elementi dobre brošure

1. Naslov

Poklicni grafični oblikovalec mora pri oblikovanju brošure upoštevati naslove. Naslov, ki ste ga izbrali, povzema ugodnosti za potrošnike. Naslov na zgornji tretjini sprednje strani brošure je zelo pomemben. Če bralcu ne uspe pritegniti pozornosti, ga celotna brošura ne bo zanimala.

Oblikovalec brošure mora naslove predstaviti kot vprašanje, izjavo, obvestilo o novici ali opozorilo. Uporabiti ga je treba tudi v celotni brošuri za uravnotežen dizajn.

2. Podnaslovi

Uporaba podnaslovov zagotavlja podporo vprašanju ali zanimanju, ki ga sproži glavni naslov. Bralce pritegne in deluje tudi kot prelom med naslovom in vsebino. Bralcem olajša branje brošure za pridobivanje ustreznih informacij.

3. Ostalo besedilo

Pisanje besedil, dodano v celoten tekst, bi moralo ustvariti vizualno podobo izdelka ali storitve. Vsebovati mora tudi akcijske besede za ustvarjanje navdušenja. Besedilo mora biti dovolj prepričljivo, da bralca spodbudi k dejanju. Izpostavite ključne dejavnike, lastnosti in prednosti.

pisanje-besedil

Tudi odstavki naj bodo kratki in preprosti. Če je mogoče, jih omejite le na dve ali tri vrstice. Prilagodite svoje besedilo in se s svojim občinstvom pogovarjajte tako, da ga nagovarjate z “vi” in “vaš”. Izključite besede, ki posplošujejo občinstvo, na primer »mi« in »oni«.

Ko pišete besedilo, poskrbite, da bo vaše sporočilo pozitivno. Izogibajte se uporabi negativnih komentarjev ali konotacij o vaših konkurentih.

4. Določila in pogoji

Ko oblikujete brošure s posebnimi ponudbami ali razprodajami, pazite, da vključujejo vsa potrebna določila in pogoje pogoje. Vključite jih kot drobni tisk. V ta razdelek lahko vključite tudi dodatne informacije, kot so spodbude, garancije ali pogoji financiranja in podobno.

5. Podpis

Podpis je prostor, kjer prikažete logotip svojega podjetja, ime, naslov spletnega mesta in kontaktne podatke. Logotip naj se ujema z drugimi elementi v brošuri. Ko gre za umestitev, se podpis najpogosteje ustvari na zadnji strani brošure.

6. Fotografije in ilustracije

Čeprav je lahko vaša brošura zgolj iz besedila in fotografij, boste z dodajanjem ostalih vizualnih elementov opozorili nanjo. Obstajajo različne vrste vizualnih elementov, ki jih lahko uporabite – tako ročno narisana kot digitalna ilustracija.

digitalna ilustracija

Če ne morete ustvariti kakovostne grafike za svojo brošuro, se obrnite na pomoč. Oblikovalska strategija postane učinkovitejša, če se uporabi domišljijo in kreativnost oblikovalcev. Poleg tega zagotavljanje besedila skupaj s fotografijami in ilustracijami pripomore k še učinkovitejšemu prenosu sporočila.

Kakovost je bistvenega pomena pri uporabi fotografij v brošuri. Prepričajte se, da je vsaka slika višje ločljivosti in pravilne velikosti.

Sklep

Brošure so proračunsko prijazna orodja za trženje, ki lahko na različne načine dosežejo občinstvo. Delujejo kot pravi marketinški oglasi, ki dajejo verodostojnost podjetju in poudarjajo njegove različne vidike. Dobro izdelana brošura brezhibno prenaša vrednote in sporočilo podjetja, hkrati pa poudarja njegovo ponudbo.

VIR (1) Bentley University