Prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanja

Spodaj opisujemo prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanja.

Organski spletni nastop oz. naravno večanje vidnosti, prepoznavnosti in pritegovanje spletnega obiska, na našo spletno stran, stroka poimenuje spletna optimizacija oz. SEO. Gre za aktivnosti, ki jih je potrebno izvajati zato, da “po naravni poti” pridemo do več obiskovalcev spletnih strani ter do posledično večje prodaje.

Hkrati SEO označuje dejavnosti, ki jih moramo izvajati na internetu in nam zanje ni potrebno odšteti nič denarja, v zameno za to, pa moramo v svojo večjo vidnost vložiti ogromno časa in znanja.

A glavna prednost organskega spletnega nastopa ni samo večja vidnost in prepoznavnost naše spletne strani, brez, da za to aktiviramo plačljive spletne kampanje, temveč tudi druge posledice, ki jih zaradi SEO aktivnosti pridobimo kot graditelj naravnega spletnega obiska (1).

Prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanja

Spodaj opisujemo ostale prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanjaČ

Zraven brezplačne povečane vidnosti in obiskanosti naše internetne strani, je druga najbolj očitna prednost izvajanja SEO aktivnosti, pridobitev kontantnega dotoka novih spletnih obiskovalcev (tudi, po tem, ko agresivno s SEO kampanjami zaključimo).

Če za plačljivo spletno oglaševanje velja, da prinaša spletne obiskovalce tako dolgo, dokler ga plačujemo, velja pri neplačljivem, organskem spletnem oglaševanju, da obiskovalce imamo tudi po tem, ko s SEO aktivnostmi končamo.

Kar ima za posledico, da v kolikor nadaljujemo s SEO aktivnostmi, spletni promet na našo internetno stran, samo še narašča.

Slednje pa lahko (ob pravilni izvedbi) predstavlja konstantno in stabilno rast spletnega obiska.

Dodatna prednost naravnega spletnega nastopa je ta, da v kolikor nam uspe ta spletni obisk, ki priteka na našo spletno stran, “pretočiti” v kupce, da smo zagotovili mehanizem, ki zagotavlja reden dotok novih kupcev (2).

Ker preko pravilno izvajanega SEO, dotekajo vsakodnevno na našo internetno stran, vedno novi obiskovalci, to posledično pomeni (če seveda naša spletna stran konvertira), da imamo tudi zagotovljen reden dotok novih kupcev.

Ki jih je z nadaljevanjem SEO aktivnosti, mogoče še samo povečevati (v kolikor ne naredimo kakšne konverzijske napake).

koristi spletne optimizacije

Med bolj prepoznavne SEO prednosti naravnega spletnega obiska pa sodi tudi dejstvo, da so SEO vsebine, ki so del aktivnosti, ki jih moramo izvajati na naši spletni strani (npr. v okviru bloga na naši internetni strani), temelj tudi za integracijo ostalih spletnih kanalov, saj blog vsebine in zapise lahko delimo tudi našim prejemnikom e novic kakor tudi našim spremljevalcem na različnih družabnih omrežjih.

Osnovne SEO aktivnosti, ki jih moramo obvladati z namenom izboljševanja svoje organske, naravne spletne vidnosti, se delijo na onsite SEO aktivnosti, offsite SEO aktivnosti in konverzijske izboljšave (3).

Žal pa, bolj kot boste zasledovali nasvete o spletni optimizaciji na internetu, bolj boste videli, da se večina SEO poskusov končna že na prvi stopnji, kjer gre najprej za onsite SEO aktivnosti.

Slednje boste najlažje prepoznali skozi to, da boste opazili, da se določena interneta stran, monetizira (kapitalizira) skozi prikazovanje najrazličnejših oglasov, kar je seveda logičan poteza, ker nam SEO aktivnosti pač prinašajo vedno več obiskovalcev na našo spletno stran.

A SEO ponuja tudi bistveno več…

Oznake besed: Prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanja

2 thoughts on “Prednosti organskega spletnega nastopa (SEO) in oglaševanja”

Comments are closed.