Priprava besedil za pohištvo in pohištveno dejavnost

Glede na to, da se pri nas ukvarjamo s pripravo najrazličnejših besedil, prevodi in tudi pripravo vseh marketinških besedil, vam v tem blog zapisu predstavljamo primere priprave besedil za partnerje, ki se ukvarjajo s prodajo pohištva.

Pohištvo je po eni strani zelo širok pojem, saj zajema tako notranji interier, kot tudi zunanji (vrtne garniture, nadstreški), hkrati pa se v smislu trendov pohištvena branža tako hitro spreminja, da je praktično o pohištvu mogoče pisati vsak dan, za več naročnikov hkrati.

A vseeno ima vsak ponudnik pohištva svoje specifične želje in poglede pri pripravi besedil zanj.

Priprava besedil za vgradne omare

Ponudnik, ki se npr. ukvarja s prodajo vgradnih omar (spletna stran www.vgradneomare.eu), je recimo želel, da v pripravi marketinških besedil, dajemo poudarek specifičnosti vgradnih omar za različne prostore. Vgradne omare so namreč tisti kos pohištva, ki jih je sicer mogoče res vgraditi v vsak prostor, a vsak prostor po svoje zahteva specifično obravnavo. Drugačna je namreč vgradna omara v kuhinji in spalnici, hkrati pa tudi v predsobi in na hodniku ali v dnevni sobi. Zraven tega so nekatere izdelane s klasičnimi vrati, večina pa pozna vgradne omare z drsnimi vrati.

Se pa na nekatere vgradne omare lahko namesti tudi steklena vrata. Niso pa prosojna vrata primerna za opremo vsake vgradne omare. Lahko se sicer uporabijo v kuhinji in jedilnici, maj primerna pa so za garderobne omare in omare v predprostoru. Če pa že, pa izberite neprosojno barvno ali peskano steklo, ali pa steklo, ki se ga predhodno “okrasi” na podoben način, kot se dodela kuhinjska stekla – s poljubnim motivom ali vzorcem.

Glede primernosti namestitve steklenih vrat se predhodno posvetujte s strokovnjakom ali pa samim izvajalcem.

Priprava besedil za vgradne omare je zato zvenela na specifični predstavitvi primerov montaž vgradnih omar v različnih prostorih – kjer je več ali manj šlo za prikaz montaže vgradnih omar za različne prostorske situacije.

Pisanje marketinških besedil za spalnice in vzmetnice

priprava besedil pohištvoOpremljanje spalnic ima spet svojo specifiko. Pri opremi je potrebno najprej upoštevati želje naročnika (kupca spalnice, po drugi strani pa tudi finančno zmožnost za stil spalnice, ki ga nekdo želi izbrati). Ob tem igra pomembno vlogo pri opremi spalnice seveda vzmetnica.

Glede na to, da je vzmetnic na trgu v Sloveniji, resnično ogromno, je hkrati treba povedati, da so se marketinška besedila (za razliko od prikazov primerov vgradenj vgradnih omar, zgoraj), pripravljala na temo zdravja, zdravega spanca, različnih vrst vzmetnic (bonel, šlarafija, vzmetnice z žepkastimi vzmetmi, ipd…). Pri vseh teh različnih vrstah vzmetnic je seveda bilo treba opisati prednosti in slabosti posameznega ležišča v odnosu do celovite opreme spalnice.

Pohištvo v spalnici pa seveda ne predstavlja samo vzmetnica, zato se je precej pisalo tudi o celoviti opremi spalnic, s čimer pa smo spet odprli vrata pripravi besedil, ki so prikazovala primere opremljenosti spalnic iz najrazličnejših vidikov (tipi spalnic, glede na stil, finančne zmožnosti, postavitev pohištva, barve, vrsto izbranih materialov, itd…)

Oznake: priprava besedil pohištvo