Kaj vse mora vedeti seo pisec besedil, da pride na prvo stran googla?

seo pisec besedilČe ste med temi srečneži, ki lahko pišemo besedila za svoje spletne strani, brez da bi hodili v službo…potem dobrodošli! Verjetno se vsi strinjamo, da seo pisec besedil, brez ustreznega znanja, težko pride na prvo stran googla. Čeprav ne pišemo knjige in zelo strokovnih člankov, je naša želja seveda vedno ta, da smo vidni na spletu.

Tukaj  se seveda vedno najprej postavi vprašanje kako priti na prvo stran googla? V nadaljevanju vam bomo na kratko predstavili nekaj člankov na različnih spletnih straneh, ki so na prvih mestih googla.

Kaj vse mora upoštevati pisec SEO besedil, da se redno visoko uvršča na spletu?

Seo pisec besedil – optimizacija članka božična večerja in božično pecivo

Vsak pisec besedil, ki se drži SEO pravil, mora pred pisanjem raziskati določene stvari. Pri članku božična večerja in božično pecivo, smo najprej raziskali kolikokrat ljudje ti dve besedi iščejo na spletu:

Članek božična večerja 

Ključna beseda božična večerja, ima iskalni volumen 1600 ( topical keyword research ). V Ubersuggest pravijo, da se ta beseda največ išče v mesecu decembru, kar seveda vemo že sami. Pravijo tudi, da je ta beseda lahka za uvrstitev na prva mesta Googla.

Kljub tem napovedim, je konkurenca velika in smo potrebovali kar nekaj časa, da smo članek spravili na prvo stran. Poleg glavne ključne besede, smo v članku uporabili tudi sinonime in sopomenke za božično večerjo. Naslov smo izbrali tako, da smo ključno besedo dodali takoj na začetku naslova, za večjo prepoznavnost smo dodali še letnico, za katero smo pisali članek.

Članek božično pecivo

Ključna beseda božično ima iskalni volumen 590 in je po merilih Ubersuggest lahka za uvrstitev na slovenski googel. No to ni bilo čisto tako, saj je o božičnem pecivu napisanih ogromno člankov. Kljub temu smo vztrajali in se v določenem času prebili na prvo stran.

Naslov: Najboljši recepti za božične sladice v letu 2019 ne vsebuje ključne besede, kar je mogoče napaka, a članek je bil napisan že nekaj časa nazaj, tako da je naslov ostal pač takšen. V članku smo uporabili naslednje sopomenke in sinonime, ki jih ljudje tudi iščejo na spletu, ko iščejo povezavo za božično pecivo: 

  • dobri enostavni božični piškoti
  • presne sladice
  • tradicionalno božično pecivo

Kako je SEO optimiziran članek o hujšanju – kako shujšati 27 TOP MEGA nasvetov

Ko nam pove že naslov, je članek Kako shujšati – 27 TOP MEGA nasvetov, napisan za hujšanje in samo za hujšanje. Članek ima iskalni volumen 1600, ključna beseda ima močno konkurenco. Kljub temu je članek že dve leti ali nekaj več na prvi strani Googla. Članek ima 27 glavnih poglavij, ki so vsa namenjena hujšanju. Poskusili smo vnesti ključne besede, ki jih ljudje največ iščejo v zvezi s hujšanjem:

  • kako shujšati, kako hitro shujšati
  • kako shujšati 5 kilogramov, kako shujšati v noge
  • kako shujšati za vedno, kako shujšati čez noč
  • kako shujšati brez diete
  • kako shujšati doma, kako shujšati brez odrekanja
  • kako shujšati na zdrav način, najhitrejše diete

Ker so ključne besede včasih tudi malce nesmiselne, smo poglavja naslovili tako, da so razumljiva in smiselna: Seo pisec besedil je moral pri tem upoštevati kaj ljudje dejansko iščejo po spletu! Nekaj primerov poglavij v članku kako shujšati:

  • nasveti za pravilno in zdravo hujšanje
  • kako shujšati v trebuh
  • kako shujšati v kratkem času na varen način
  • 27 nasvetov: najboljše diete za hujšanje

V članku, ki ima čez devettisoč besed, je vključenih veliko ključnih besed ki jih ljudje iščejo na spletu. V poglavjih odgovarjamo na ključna vprašanja o hujšanju, prav tako besedilo ves čas posodabljamo in dopolnjujemo z novimi temami.

SEO optimizacija članka velika noč – praznovanje velike noči 2020 – naredimo najlepše pirhe

Članek velika noč, ki smo mu dali naslov: Praznovanje velike noči 2020 – naredimo najlepše pirhe, je bil napisan pred kakšnim letom in še ni uvrščen na prvo stran Googla. Ker želimo, da se članek do praznovanja velike noči prebije proti vrhu, ga bomo pregledali in ugotovili ali ga je potrebno posodobiti. V članku smo uporabili naslednje podnaslove:

  • Uvod: Kdaj je velika noč 2020 in kako izračunamo datum praznovanja?
  • Katere tradicionalne jedi pripravimo za žegen?
  • Starodavna simbolika jedi, ki jih nesemo k žegnu.
  • Barvanje pirhov za veliko noč 2020.
  • Zakaj barvamo pirhe?

Vsi ti naslovi so sicer zanimivi, a tega v brskalnikih nihče ne išče. Zaradi tega moramo v članku marsikaj spremeniti, predvsem urediti podnaslove, H1, H2, H3, H4 in H5, tako da bodo smiselno postavljeni po vrsti.

Kakšne prednosti prinaša SEO pisanje?

SEO pisanje ima, v prvi vrsti, za razliko od klasičnega bloganja, brez pozornosti na SEO pravila, posledico v tem, da so SEO članki, uvrščeni v iskalniku Google višje, to pa ima za posledico, da ta SEO besedila, vidi in prebere večje število uporabnikov Googla. Blog zapis, pisan brez upoštevanja SEO pravil, je sicer v Googlu tudi indeksiran, a ga bo vedno po vrstnem redu uvrstitve v isklaniku Google, prehitelo SEO ustrezno spisano besedilo o isti tematiki.

Zato je za SEO pisanje zelo pomembno, da vemo katera so najpomembnejša SEO pravila, hkrati pa tudi, ker se Googlov algoritem ves čas dopolnjuje, da sledimo novostim na področju spletne optimizacije.

Ker spletne strani ne sestojijo samo iz blog zapisov (pravzaprav velika večina spletnih strani, bloga sploh nima), je potrebno upoštevati, da je za uvrstitev na prvi strani Googla, potrebno po SEO pravilih, optimizirati kar vse url naslove na internetni strani (od opisov produktov v spletnih trgovinah, do opisov pristajalnih strani na storitvenih internetnih straneh ter do vstopne spletne strani). SEO optimizirana naj bo vsa vsebina na spletni strani, v pomoč pa vam naj bodo navodila v članku Kako optimizirati spletno stran.

SEO pisanje zastavite na podlagi SEO strategije

Preden se lotite pisanja SEO besedil na blogu in na vseh ostalih url naslovih spletne strani oz. vaše spletne trgovine, vam svetujemo, da si sestavite t.i. SEO načrt oz. strategijo, na podlagi katere določite ključne besede, za katere bo SEO pisec besedil, pripravljal in SEO optimiziral spletne vsebine.

SEO strategija vključuje:

  • analiza trenutnega SEO stanja spletne strani (t.i. SEO visibility)
  • tematska in long tail analiza ključnih besed
  • SEO audit (t.i. SEO pregled obstoječe spletne strani)
  • strategijo pripravljanja SEO besedil
  • offsite SEO strategijo

Podorbnosti in temeljit primer SEO strategije, si lahko ogledate v članku, na povezavi (v njem je kar s čez 5000 besedami in slikami prikazano kako naj zgleda SEO strategija spletne strani).

Na podlagi izdelane SEO strategije, začne SEO pisec besedil, pripravljati ustrezne vsebine in besedila.

Kako izobraziti pisca SEO besedil?

Izboljšanje SEO pisanja SEO pisca besedil, pride samo s treningom. To pomeni, da po tem, ko SEO piscem besedil, ponudite možnosti izobraževanja za SEO pisanje, zastavite SEO piscem, dinamiko rednega pisanja SEO besedil. SEO pisec besedil se veščin ustvarjanja besedil, primernih za SEO, lahko priuči preko najrazličnejših SEO tečajev, pomembno pa je, da se SEO pisec besedil udeleži takšnih tečajev, ki so na področju optimizacije spletnih strani, tudi najbolj aktualni. Zelo uporaben SEO tečaj optimizacije, v 10 poglavij, najdete na povezavi.

Dodatne informacije:

Še nekaj navodil, ki jih mora upoštevati seo pisec besedil: